29 Martie 2016 - Peste doua treimi din companii prefera sa colaboreze cu o institutie bancara ce are o reputatie de securitate solida, conform unui studiu condus de Kaspersky Lab. Aceste banci care fac o prioritate din securitatea IT si depun orice efort pentru a preveni fraude financiare online vor avea un avantaj, cand vine vorba de retinerea clientilor existenti si cautarea altora noi.
Studiul arata ca noua din zece (94%) companii folosesc online banking in operatiunile lor de zi cu zi. Abilitatea de a folosi serviciile bancilor fara necesitatea vizitei la banca ofera multe avantaje inclusiv imbunatatirea timpului de raspuns si reducerea costurilor operationale.
Totusi, aceasta comoditate poate aduce companiilor riscuri privind fraudele financiare si ofera criminalilor cibernetici alta cale de a compromite infrastructura IT a organizatiei. Aproximativ doua treimi (63%) din companiile chestionate de Kaspersky Lab inteleg aceste riscuri si importanta implementarii tuturor masurilor de securitate posibile pentru a proteja datele critice.
Cand vine vorba de protectia informatiilor, securitatea joaca un rol-cheie pentru companiile care isi aleg banca. Aproape trei sferturi (72%) din companiile chestionate au declarat ca au selectat bancile datorita reputatiei securitatii lor si aproape noua din zece (88%) sunt dispuse sa plateasca in plus pentru a lucra cu o banca cu politici de securitate puternice si un istoric de securitate bun. 43% din companii au recunoscut ca ei insisi au nevoie de masuri de securitate imbunatatite pentru a-si proteja tranzactiile financiare online transmise bancilor.
Pentru furnizarea in siguranta a celui mai bun serviciu clientilor business si a oferi siguranta tranzactiilor si datelor, o abordare complexa a securitatii este vitala. Kaspersky Fraud Prevention poate ajuta bancile sa isi protejeze toate componentele infrastructurii IT, inclusiv aplicatiile mobile banking. Kaspersky Fraud Prevention for Endpoints mentine clientii si dispozitivele complet protejate de fraudele financiare, astfel incat ei sa isi poata efectua activitatile bancare online, fara sa se expuna pe ei sau pe furnizorul lor la risc.
Kaspersky Lab Global Head of Fraud Prevention, Ross Hogan, comenteaza: "In mediul tehnologiei de azi, bancile opereaza mai mult ca si companii IT decat ca institutii financiare. Toate interactiunile lor cu clientii si partenerii sunt computerizate si informatiile sunt transmise si stocate online. Totusi, in ciuda avantajelor, face ca procesele bancare sa fie vulnerabile si orice compromis in infrastructura IT poate duce la pierderi masive de date sau si mai rau, la daune severe pe plan financiar si al reputatiei. Este imperativ, asadar, ca bancile sa gandeasca mai mult asemenea companiilor IT si sa faca o prioritate din securitate cand isi dezvolta si livreaza serviciile."
Solutiile Kaspersky Fraud Prevention precum si celelalte solutii Kaspersky sunt disponibile in Romania prin intermediul Simple IT, Kaspersky Registered Partner.
Despre Kaspersky Labs
Kaspersky Lab este una din companiile de securitate cibernetica cu cea mai mare crestere, si este o companie privata. Cu un holding inregistrat in Marea Britanie, opereaza in 200 de tari si are 34 de birouri in 31 de tari. Peste 3000 de specialisti lucreaza pentru Kaspersky Lab.
Despre Simple IT
SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii de consultanta, training, instalare, configurare si mentenanta, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de solutii includ: descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.