ManageEngine ServiceDesk Plus primeste certificarea PinkVERIFY pentru IT Change Management Process


ManageEngine ServiceDesk Plus primeste certificarea PinkVERIFY pentru IT Change Management Process

 

 

 

26 Mai 2016 - ManageEngine, compania de management IT in timp real, a anuntat ca modulul de management al schimbarii din soft-ul lor de help desk, ServiceDesk Plus, a fost certificat official ca fiind compatibil ITIL® de catre Pink Elephant, un furnizor de servicii in training, consultanta si conferinta.

 

PinkVERIFYT este un serviciu care evalueaza seturi de unelte pentru managementul serviciilor IT (ITSM) pentru compatibilitate ITIL.Pentru ca o unealta sa fie certificata intr-un anumit proces, un vendor ITSM trebuie sa treaca prin procese de evaluare riguroase sis a obtina un procent de 100% privind cerintele generale, de baza si de integrare. ServiceDesk Plus a trecut de evaluare cu un consultant Pink Elephant confirmand astfel alinierea cu cele mai bune practice ITIL.

 

« Pentru cele mai multe echipe IT, este intotdeauna o provocare sa aleaga intre un produs care este simplu de utilizat sau unul care verifica toate cerintele ITIL, dar este foarte complex, » spune Rajesh Ganesan, director of product management, ManageEngine. "Certificarea PinkVERIFY pentru ServiceDesk Plus ofera un echilibru pentru clientii nostri care nu sunt nevoiti sa isi sacrifice simplitatea pentru conformitatea cu ITIL."

 

David Ratcliffe, president, Pink Elephant spune, « Felicitari, ManageEngine! Cu Certificarea PinkVERIFY pentru managementul schimbarii din ServiceDesk Plus 9, clientii se pot asigura de conformitatea cu cele mai inalte standarde cand vine vorba de modificari in IT cu risc minim, control maxim si executie mai buna. Este grozav sa vedem cum ManageEngine inainteaza cu implicarea sa in furnizarea celor mai bune practici si functionalitati certificate -ITIL . Bravo!"

 

Modulul de management al schimbarii PinkVERIFYed este disponibil in editia Enterprise a solutiei ServiceDesk Plus. Este de asemenea disponibil ca add-on la editiile Standard si Professional.

 

Solutia ManageEngine ServiceDesk Plus, precum si celelalte solutii ManageEngine sunt disponibile in Romania prin intermediul Simple IT.

 

 

Despre ManageEngine

 

ManageEngine ofera unelte pentru management IT in timp real, care permit echipelor IT sa indeplineasca cerintele organizatiilor pentru servicii si suport in timp real. In intreaga lume, multe companii - incluzand peste 60 la suta din Fortune 500 - se bazeaza pe produse ManageEngine pentru a asigura performanta optima a infrastructurii IT critice, incluzand retelele, serverele, aplicatiile, statiile de lucru si altele. Pentru mai multe informatii, vizitati www.manageengine.com

 

 

 

Despre Simple IT

 

SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii de consultanta, training, instalare, configurare si mentenanta, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de solutii includ: descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.