Furnizorul german lider in telecomunicatii implementeaza SPSS Predictive Analytics (PASW) pentru a optimiza campaniile de marketing direct
Chicago - 24 August 2009 – Versatel AG, unul din cei mai mari furnizori de servicii de voce, internet si date de pe piata germana foloseste Predictive Analytics Software (PASW) de la SPSS Inc. pentru a optimiza managementul campaniilor sale de marketing catre clientii existenti. Versatel AG a investit in tehnologia SPSS Predictive Analytics pentru departamentul sau de Customer Value Management.
Departmentul s-a confruntat cu provocari diverse, printre care procentul mare de raspunsuri la campaniile derulate prin servicii externe, o abordare nediferentiata a campaniilor fata de clientii existenti, management nestructurat al datelor si un mediu sub nivelul optim al campaniilor, in termeni de proces si de sistem.
Jonathan Überall, liderul departmentului Customer Value Management al Versatel, afirma “Versatel era deja familiar cu SPSS Predictive Analytics in cateva proiecte externe. Multumita inaltei performante si interfetei intuitive a software-ului, decizia de cumparare si implementare a SPSS pentru optimizarea campaniilor noastre a fost usor de luat.”
Kris Hackney, VP of worldwide strategic accounts and services la SPSS spune, “Pe masura ce tehnologia avanseza, serviciile si planurile de pret evolueaza iar clientii au mai multe optiuni, companiile de telecom se confrunta cu o competitie in crestere pentru clienti. Companii lider ca Versatel AG folosesc software-ul nostru Predictive Analytics pentru a intelege clientii si a le raspunde preferintelor si nevoilor, pentru a-si spori retentia clientilor, achizitionarea celor profitabili si a crea strategii mai eficiente de cross-selling si up-selling.”
Versatel AG foloseste produse variate din portfoliul SPSS Predictive Analytics Software pentru a-si analiza datele despre clientii de internet si telefonie dar si pentru datele legate de utilizarea produselor, apoi implementeaza rezultatele pentru a tinti optim campaniile si clientii. PASW Modeler (anterior denumit Clementine), solutia de data mining, a fost implementata in doar o luna, cu experti SPSS ce au oferit training analistilor de date si managerilor de campanie ai Versatel. In mai putin de 6 luni au fost implementate si platforma PASW Collaboration and Deployment Services (fosta solutie PES - Predictive Enterprise Services) si motorul de optimizare a campaniilor, Event Builder.
Überall a continuat spunand ca “Optimizarea campaniilor de vanzari directe pentru clientii existenti este o prioritate cheie pentru afacerea noastra. Utilizand cele mai recente tehnici de data mining de la SPSS, analiza bazei noastre de clienti si intregul proces de management al campaniei a fost deja substantial imbunatatit. Acum suntem deja mult mai abili in prevenirea pierderii clientilor si in cresterea ratei de conversie a campaniilor de cross- si up-selling.”
Produsele SPSS PASW Modeler, PASW Collaboration and Deployment Services, precum si celelalte produse SPSS, sunt disponibile prin intermediul Simple IT.
Despre SPSS
SPSS Inc. este un lider in furnizarea de software si solutii pentru analiza predictiva. Tehnologia de analiza predictiva a companiei imbunatateste procesele de business oferind organizatiilor vizibilitate pentru deciziile luate in fiecare zi. Incorporand analiza predictiva in operatiile zilnice, companiile devin Organizatii Predictive – care pot directiona si automatiza deciziile pentru a indeplini scopurile de business si a obtine avantaj competitiv masurabil. Peste 250.000 de clienti din domeniul public, academic si comercial se bazeaza pe tehnologia SPSS pentru a creste incasarile, reduce costurile, si a detecta si preveni fraudele. Fondata in 1968, SPSS are sediul central in Chicago, Illinois. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.spss.com.
Despre Simple IT
SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii si consultanta de specialitate, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de produse includ: managementul identitatii, protectie împotriva intruziunilor wireless, descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, protectie împotriva atacurilor de tip zero-day, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.