Evaluarea se bazeaza pe viziunea completa si abilitatea de executie
Pleasanton, California - 3 Septembrie 2013 - ManageEngine, compania pentru management IT in timp real, a anuntat pozitionarea sa de catre Gartner in cuadrantul "Nisa" din 2013 Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools.
"Credem ca intrarea in raportul 2013 Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools confirma progresul ManageEngine si valideaza angajamentul nostru pe termen lung de a oferi cel mai bun software pentru management IT", a spus Raj Sabhlok, presedinte al ManageEngine, o divizie Zoho Corp. "Primim in mod consistent un feedback pozitiv din partea clientilor ServiceDesk Plus, iar acest feedback completeaza pozitionarea de catre Gartner."
ManageEngine ofera o solutie helpdesk care poate fi descarcata, implementata rapid si folosita usor. In plus, clientii raporteaza ca se poate lucra usor cu ManageEngine si se pot include feedback-urile clientilor in produs prin cicluri rapide de lansare.
Cu ServiceDesk Plus Enterprise Edition, organizatiile IT pot folosi procesele ITIL in timp ce unifica activitatile de helpdesk, asset management si project management intr-o singura vedere consolidata. ServiceDesk Plus permite utilizatorilor sa identifice proactiv probleme si sa recomande solutii, sa asigure consistenta serviciului, sa creasca satisfactia clientilor referitoare la serviciile IT si sa imbunatateasca livrarea serviciilor.
Solutiile ManageEngine ServiceDesk Plus precum si celelalte produse ManageEngine sunt disponibile in Romania prin intermediul Simple IT.
Despre ManageEngine
ManageEngine este lider in software low-cost pentru managementul IT in cadrul companiilor, si singurul furnizor care face promisiunea 90-10 - sa ofere 90 la suta din capabilitatile oferite de produse similare ale companiilor Big 4, la doar 10 la suta din pret. ManageEngine este o divizie a ZOHO Corporation. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.manageengine.com.
Despre Simple IT
SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii de consultanta, training, instalare, configurare si mentenanta, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de solutii includ: descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.