Symantec va achizitiona Vontu


Studiu independent numeste SPSS ca fiind prima alegere pentru analiza predictiva in cadrul profesionistilor

 

 

Chicago - 10 Decembrie 2007 – SPSS, producator mondial de software pentru analiza predictiva a anuntat ca tehnologia sa de data mining a fost clasata ca prima alegere intr-un studio independent publicat de catre Rexer Analytics. Aceasta recunoastere se bazeaza pe succesul obtinut de SPSS in 2007, care a dus la intarirea pozitiei de lider in piata de analiza predictiva.

 

Raportul Rexter Analitics, "Surveying the Field: Data Mining Applications, Analytic Tools, and Practical Challenges", a descoperit ca aproape jumatate (48 procente) din profesionistii in data mining din peste 12 industrii si peste 35 de tari folosesc SPSS ca cea mai frecventa unealta pentru data mining - inaintea SAS si a altor competitori. Studiul a descoperit de asemenea ca SPSS este unealta preferata pentru profesionistii in data mining din domeniile CRM si telecomunicatii.

 

"Raportul nostru analizeaza activitatile, vederile si preocuparile a peste 200 de profesionisti in data mining si ofera o imagine complexa asupra provocarilor pe care le infrunta comunitatea data mining astazi", a spus Karl Rexer, Ph. D., fondator Rexer Analytics. "O informatie clara este ca profesionistii in data mining care doresc functii usor de folosit pentru manipularea datelor si abilitatea de a lucra cu seturi foarte mari de date folosesc cu precadere SPSS."

 

Data mining, o componenta principala a analizei predictive, descopera sabloane in date folosind tehnici predictive. Data mining permite organizatiilor sa imbunatateasca profitabilitatea interactiunilor cu clientii, sa detecteze fraudele si sa imbunatateasca managementul riscurilor. Tehnologia si solutiile de analiza predictiva de la SPSS permit clientilor sa imbunatateasca procesele de business prin directionarea, optimizarea si automatizarea deciziilor, conducand la decizii proactive, mai inteligente.

 

"Suntem incantati ca rezultatele raportului Rexer Analytics confirma atat pozitia noastra in piata cat si strategia noastra de produse", a spus Colin Shearer, Senior Vice President of Market Strategy, SPSS. "Produsele noastre sunt folosite pe scara larga, si este clar ca preocuparea noastra in a face tehnologia scalabila, accesibila, precum si suportul pentru functii bogate pentru manipularea datelor, se aliniaza perfect cu cele mai presante cerinte ale pietei."

 

"Tehnologia Adobe Flash a fost o forta importanta in Internet TV, aducand utilizatorilor experiente bogate, cu acces instantaneu", a spus Kevin Lynch, Senior Vice President and Chief Software Architect, Adobe. "Includerea suportului pentru standardul H.264 in Adobe Flash Player, Adobe AIR, linia de produse Adobe Creative Suite® si Adobe Flash Media Server 3 aduce noi functii HD pentru milioane de dezvoltatori Flash si pentru o noua generatie de utilizatori care aleg sa priveasca pe Web programele si continutul video preferat."

 

SPSS a primit de asemenea onoruri si recunoastere in urmatoarele rapoarte din anul 2007:

  • Gartner Inc. – firma de analiza a industriei tehnologiei informatiilor, a pozitionat SPSS in cuadrantul liderilor in cadrul “Magic Quadrant for Customer Data Mining, 2Q07". Raportul specifica: “Liderii sunt producatori a caror performanta exceleaza in segmentul de piata data mining. Pe langa faptul ca sunt potrivite pentru majoritatea organizatiilor din ziua de azi, au si un impact semnificativ in directia si cresterea pietei.”
  • Un chestionar KDnuggets "Data Mining (Analytic) Tools Used in 2007" din mai 2007 a aratat ca SPSS se impune ca lider in software comercial pentru data mining
  • Firma de analiza Nucleus Research a recunoscut SPSS ca oferind avantaje tehnologice care au condus American Airlines sa castige premiul Nucleus Research Technology ROI Award in 2007. American Airlines, cea mai mare companie de transport aerian din lume, se bazeaza pe analiza predictiva SPSS pentru a genera informatii despre clienti, informatii pe care conducerea le foloseste pentru decizii cheie referitoare la business

Produsele SPSS sunt prezente in Romania prin intermediul Simple IT.

 

Despre Rexer Analytics

 

Rexer Analytics este o firma de consultanta in data mining si CRM care ofera solutii de analiza avansate clientilor dintr-o varietate de industrii, incluzand finante, tehnologie si servicii de retail. Pentru mai multe informatii despre Rexer Analytics, vizitati www.rexeranalytics.com

.

Despre SPSS Inc.

 

SPSS Inc. este un lider in furnizarea de software si solutii pentru analiza predictia. Tehnologia de analiza predictiva a companiei imbunatateste procesele de business oferind organizatiilor vizibilitate pentru deciziile luate in fiecare zi. Incorporand analiza predictiva in operatiile zilnice, companiile devin Organizatii Predictive – care pot directiona si automatiza deciziile pentru a indeplini scopurile de business si a obtine avantaj competitiv masurabil.  Peste 250.000 de clienti din domeniul public, academic si comercial se bazeaza pe tehnologia SPSS pentru a creste incasarile, reduce costurile, si a detecta si preveni fraudele. Fondata in 1968, SPSS are sediul central in Chicago, Illinois. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.spss.com.

 

Despre Simple IT

 

SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii si consultanta de specialitate, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de produse includ: managementul identitatii, protectie împotriva intruziunilor wireless, descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, protectie împotriva atacurilor de tip zero-day, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.itmadesimple.ro.