Symantec Silver Partner

 

 

SYMANTEC Service Desk


Pret

SYMANTEC Service Desk

Suport pentru Information Technology Infrastructure Library si automatizarea proceselor

 

Symantec ServiceDesk 7.1 este o unealta puternica pentru managementul incidentelor, problemelor, schimbarilor, si cunostintelor, bazata pe Information Technology Infrastructure Library (ITIL), care imbunatateste disponibilitatea si nivelul serviciilor, reducand in acelasi timp costurile. Bazat pe bune practici, ServiceDesk este proiectat pentru o implementare rapida, integrare completa, personalizare si optimizare a proceselor IT, pentru a oferi un nou nivel de predictibilitate.

 

Functii principale

  • Ofera procese ITIL si bune practici pentru mangementul incidentelor, problemelor si schimbarilor
  • Foarte configurabil, cu unelte usor de folosit ce adapteaza procesele la cerintele organizationale
  • Include facilitati de auto-servire pentru a accelera serviciul si a reduce costurile
  • Usor de folosit, integrandu-se cu alte solutii Symantec

Beneficii:

  • Ofera un punct unic de contact si faciliteaza restaurarea rapida a nivelelor normale de operare a serviciilor
  • Reduce costurile IT
  • Administreaza schimbarile oferind operatii predictibile si repetabile
  • Faciliteaza luarea rapida si inteligenta a deciziilor pe baza concluziilor in timp real obtinute din date
  • Permite inovarea prin automatizarea proceselor IT comune si adoptarea noilor tehnologii fara a adauga noi unelte, oameni sau metodologii

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.